Strojírenská firma DAF patří v současnosti k největším výrobcům nákladních automobilů v Evropě. Nabízí vozidla pro různé způsoby přepravy – od celkové hmotnosti vozu 7,5 tuny až po soupravy s 50 tunami a více.
DAF ECU řídící jednotka motoru
Jsme firma ProfiECU.cz a zabýváme se veškerou elektronikou osobních, užitkových a nákladních vozů. Skladem držíme také řídící jednotky motoru / ECU jednotky pro vozy:
DAF – F 2700, F 2800, F 2900, F 3200, F 3300, F 3600, F 500, F 600, F 700, F 800, F 900, F-Series, HR, LF, LF 45, LF 55, N 2800, N 3300, N-Series, SB, SR, TB, XF, XF 105, XF 95 33, 400, 44, 75 CF, 85 CF, 95 XF, CF 65, CF 75, CF 85, F 1000, F 1100, F 1200, F 1300, F 1400, F 1500, F 1600, F 1700, F 1800, F 1900, F 2000, F 2100, F 2200, F 2300, F 2500, F 2600 a další. Všechny modely vozu DAF, pro které nabízíme řídící jednotky, naleznete zde.
DAF ECU řídící jednotka motoru s označením Delphi – CF 85, ECM DMCI a další.
Další produkty vyhledávejte v našem katalogu.
Jak postupovat v případě problému s vaší jednotkou?
Pokud máte problém s ECU jednotkou motoru na vašem vozu značky DAF, neváhejte nás kontaktovat. Pro podrobnější informace (možnost konfigurace, cena) je důležité znát konkrétní označení vaší jednotky.
Potřebujeme co nejvíce informací o vaší řídící jednotce: katalogové číslo / označení SW-HW / ofocený štítek jednotky. Nenechte se oklamat vzhledem – jednotky můžou vypadat vizuálně stejně, ale důležité je, co se ukrývá uvnitř a ne zvenčí. Přečtěte si více o rozdílech mezi řídícími jednotkami.
Např. 03P906021 03P907425A řídící jednotka motoru ECU
Pro vozy značky DAF nabízíme nejen ECU řídící jednotky motoru, ale také jednotky brzdového systému, navigace, senzory a další druhy řídících jednotek.
ProfiECU.cz – Dodavatel elektronických součástek / konfigurace autoelektroniky
Spolupracujeme s řadou autoservisů, autorizovaných dealerů a autoelektrikářů nejen v ČR ale i v zahraničí.
„Chyba, porucha, vadná, nefunkční, oprava, repase, cena, výměna, chybový kód, test, kódování, přizpůsobení, poškozená, repasovaná“ – DAF ECU řídící jednotka motoru
- Řídicí jednotka Visteon – problémová jednotka ve vozech FIAT, PEUGEOT a CITROEN
- Opravy řídících jednotek pro různé značky vozidel
- Čím začít při zjištění chyby v řídící jednotce
DAF ECU řídící jednotka motoru – chybové kódy nákladních vozidel DAF LF45 LF55 CF65 CF75 CF85 XF95 DTC:
11-1: Porucha interní komunikace v elektronické jednotce řízení
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
11-2: Porucha interní komunikace v elektronické jednotce řízení
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
12-1: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce v důsledku vady EEPROM
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
13-1: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce v procesu kontroly postupů po vypnutí zapalování
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
13-2: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce v procesu kontroly postupů po vypnutí zapalování
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
13-4: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce v procesu kontroly postupů po vypnutí zapalování
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
13-8: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce v procesu kontroly postupů po vypnutí zapalování
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
DAF ECU řídící jednotka motoru
14-1: Napětí je přítomno na svorce 15,
- Poruchové relé G126
- Neaktivujte relé G126
- Na relé G126 není přivedeno napětí
- Odpojení na svorce B27
- Zkrat na napájení na svorce B27
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
- Porucha komunikace s diagnostickým zařízením, díky níž lze číst chybový kód
- Více systémů zobrazuje chybové hlášení ve spojení se sběrnicí CAN
15-1: Interní chyba v elektronické řídicí jednotce
- V systému UPEC nejsou patrná žádná omezení
21-8: Napětí přítomné na svorkách OT a B4 při absenci napájení
napětí na výstupu elektronické řídicí jednotky B15:
- Poruchové relé G126
- Zkrat na zem na výstupu B27
- Zkrat k napájení výstupu OT a / nebo B4
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
- Porucha komunikace s diagnostickým zařízením, díky níž lze číst chybový kód
- Více systémů zobrazuje chybové hlášení ve spojení se sběrnicí CAN
22-1: Příliš vysoké napětí (více než 30) na nálezech OT, B4 a B15 elektronické řídicí jednotky:
- Nadměrné napětí generátoru / baterie
- Externí součásti s indukčním napětím
- Odezva systému závisí na úrovni napětí
22-2: Příliš nízké napětí (méně než 14 V) na nálezy OT, B4 a B15
DAF ECU řídící jednotka motoru:
- Nedostatečné napájecí napětí, například při spouštění motoru
- Kontaktní odpor v potravinářském dodavatelském řetězci
- Odezva systému závisí na úrovni napětí
22-4: Vadný interní zdroj napájení v elektronické jednotce řízení
- Reakce systému závisí na výpadku interního napájení
31-1: Zkrat k napájení přípojek modulu čerpadla, svorek A24 a / nebo A25 elektronické řídicí jednotky
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
31-2: Zkrat na kostru nebo přerušení v modulu čerpadla (131) na vyřazení elektronické řídicí jednotky AZ5, čímž je deaktivováno první modul válce čerpadla
- Motor běží na pěti válcích
- Ztráta výkonu motoru
31-2: Zkrat na kostru v připojení modulu čerpadla, závěry
Elektronická řídicí jednotka A24 a / nebo A25
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
31-2: Zkrat k napájení napájecího modulu čerpadla (131) na svorce A35 elektronické řídicí jednotky
- Motor nenaskočí nebo se zastaví okamžitě po spuštění
DAF ECU řídící jednotka motoru