Ford je americká nadnárodní korporace, která se už od svého založení zaměřuje na výrobu automobilů. Zakladatel automobilky, slavný Henry Ford, zavedl sériovou výrobu vozidel, která mu umožnila dosáhnout nebývalých úspěchů. Kromě osobních automobilů dnes automobilka vyrábí i užitkové vozy, které se staly nejprodávanějšími v Evropě.
Ford ECU řídící jednotka motoru
Jsme firma ProfiECU.cz a zabýváme se veškerou elektronikou osobních, užitkových a nákladních vozů. Skladem držíme také řídící jednotky motoru / ECU jednotky pro vozy:
Ford – ACTIVA, BANTAM, B-MAX, COURIER, COUGAR, GRAND C-MAX, ECOSPORT, ESCORT, ENDEAVOUR, EVEREST, FALCON, FIESTA, FOCUS, FUSION, GALAXIE, GALAXY, IKO, KA, FIGO, KUGA, ESCAPE, METROSTAR, MONDEO, MUSTANG, PUMA, RANGER, S-MAX TERRITORY, TRACER, TRANSIT, TOURNEO CONNECT, TRANSIT V363, BANTAM, B-MAX, COURIER, IKON a další.
Ford ECU řídící jednotka motoru s označením BOSCH / Delphi / Fomoco / SIM – MED17.5, MED7.8.1, MPI GEN, MSA15.5, PCM150, PSG5, SID 804, SID206, SID208, SID803, SID807, SIM20, SIM21, SIM210, SIM22, SIM24, SIM28, SIM29, SIMOS10.XX, DCM3.5, DCU101, EDC15C-5.7/8, EDC15P, EDC15P+, EDC16C3, EDC16C34, EDC16C7, EDC17CP42, EEC-IV, EEC5, EMS2102, EURO6, ESU-1, ESU-3, ESU-4, ME9.0 a další.
Všechny modely vozu Ford, pro které nabízíme řídící jednotky, naleznete zde.
Další produkty vyhledávejte v našem katalogu.
Jak postupovat v případě problému s vaší jednotkou?
Pokud máte problém s ECU jednotkou motoru na vašem vozu značky Ford, neváhejte nás kontaktovat. Možné příčiny problémů mohou být: Koroze svorek baterie, uvolněné připojení baterie, nekompatibilita softwaru, nesprávné programování, nesprávná velikost pneumatik, nesprávný poměr náprav, nesprávná konfigurace, relé palivového čerpadla, OTC není vymazáno, zkrat na kostru, řídící modul vstřikovače nebo zkrat elektromagnetického ventilu řízení turbodmychadla.
Pro podrobnější informace (možnost konfigurace, cena) je důležité znát konkrétní označení vaší jednotky. Potřebujeme co nejvíce informací o vaší řídící jednotce: katalogové číslo / označení SW-HW / ofocený štítek jednotky. Nenechte se oklamat vzhledem – jednotky můžou vypadat vizuálně stejně, ale důležité je, co se ukrývá uvnitř a ne zvenčí. Přečtěte si více o rozdílech mezi řídícími jednotkami.
Např. 7G91-12A650-DF 5WS40594ET řídící jednotka motoru ECU – Ford ECU řídící jednotka motoru
Pro vozy značky Ford nabízíme nejen ECU řídící jednotky motoru, ale také jednotky brzdového systému, navigace, senzory a další druhy řídících jednotek.
ProfiECU.cz – Dodavatel elektronických součástek / konfigurace autoelektroniky
Spolupracujeme s řadou autoservisů, autorizovaných dealerů a autoelektrikářů nejen v ČR ale i v zahraničí.
„Chyba, porucha, vadná, nefunkční, oprava, repase, cena, výměna, chybový kód, test, kódování, přizpůsobení, poškozená, repasovaná“ – Ford ECU řídící jednotka motoru
Další články ProfiECU.cz naleznete zde:
- Řídicí jednotka Visteon – problémová jednotka ve vozech FIAT, PEUGEOT a CITROEN
- Opravy řídících jednotek pro různé značky vozidel
- Čím začít při zjištění chyby v řídící jednotce
Ford ECU řídící jednotka motoru – chybové kódy:
P1641 – Poruchy modulu ovladače palivového čerpadla
P1642 – Vysoký vstup do obvodu palivového čerpadla
P1643 – Nízký vstup obvodu palivového čerpadla
P1644 – Porucha obvodu ovládání rychlosti palivového čerpadla
P1646 – Lineární senzor pro ovládání senzoru O2,
P1647 – Lineární čipový senzor O2,
P1650 – Spínač tlaku posilovače řízení mimo rozsah
P1651 – Porucha vstupu spínače tlaku posilovače řízení
P1656 – CAN Link PCM Circuit Network
P1660 – Signál kontroly výstupního obvodu je vysoký
P1661 – Nízký signál kontroly výstupního obvodu
P1662 – Relé řídicího modulu vstřikovače – porucha obvodu
P1663 – Porucha signálního obvodu požadavku na palivo
P1664 – Vadný řídicí modul vstřikovacího čerpadla
P1600 – Ztráta napájení KAM
P1605 – PCM Keep Alive Memory
P1610 – Řídicí modul (ECM)
P1611 – Řídicí modul (ECM)
P1615 – Řídicí modul (ECM)
P1616 – Řídicí modul (ECM)
P1617 – Řídicí modul (ECM)
P1618 – Řídicí modul (ECM), P1625 – Obvod ventilátoru modulu
P1626 – Obvod řídicího modulu napětí vozidla nebyl detekován
P1633 – napětí příliš nízké
P1634 – Porucha obvodu datového výstupního spojení
P1635 – Poměr pneumatiky / nápravy mimo přijatelný rozsah
P1636 – Chyba komunikace s indukčním čipem ECM
P1639 – ID vozidla je poškozen nebo není naprogramován
P1640 – DTC
P1667 – Identifikace válce – porucha obvodu
P1668 – Řídicí modul motoru (ECM) / řídicí modul vstřikovače – komunikační chyba
P1670 – Signál elektronické zpětné vazby nebyl detekován
P1674 – Software řídicího modulu je poškozen
P1690 – Porucha solenoidového obvodu Wastegate
P1524, P1549, P1600, P1602, P1603, P1607, P1619, P1621, P2107, P2110, P3101, P3105, P0340, P0351, P0352, P042F, P0605, P0607, P060C, P068A, P06A6, P06A7, P06A8, P0760, P0770, P0810, P0919, P1259, P1260, P132A, P132B, P1441
Ford ECU řídící jednotka motoru